Net- og mobilbank

Net- og mobilbank er dit overblik over din økonomi!

Vores net- og mobilbank er tilgængelig og overskuelig for at sikre, at du let kan holde overblik over dine konti og meget mere. 

Med net- og mobilbanken kan du let overføre penge, betale regninger, tilmelde dig betalingsservice, se dine kort osv. Du kan også skrive direkte til din rådgiver, så vi kan sørge for at give dig den bedste rådgivning.

Kontakt os i dag!

Hjælp til net- og mobilbank

Hvordan laver jeg en betaling/overførsel?

Klik på det runde ikon med de to pile nederst i højre hjørne for at starte en overførsel eller betaling.

Når du har klikket på ikonet, kan du vælge, om du vil overføre, betale indbetalingskort eller overføre til udlandet. 

Kan jeg sende en besked til min rådgiver?

Du kan sende en sikker besked til din rådgiver ved at klikke på “Menu” øverst til venstre.

Herefter klikker du på “Beskeder” – nu kan du skrive din besked til din rådgiver.

I mobilbanken kan du også sende din rådgiver en besked.

Når du er logget ind, klikker du på “Aktiviteter” i bunden og vælger “Beskeder”. Klik på Ny besked øverst til højre.  

Hvordan spærrer jeg mit kort i netbanken/mobilbanken?

Du kan spærre dit betalingskort ved at klikke på “Menu”, “Kortoversigt”, “Vælg” og “Spær kort”.

I mobilbanken kan du spærre dit betalingskort ved at klikke på “Menu”, “Mine kort”, tryk på et kort og klik på “Spær kort”.

Skal du have åbnet dit kort igen, skal du kontakte din rådgiver.